“Was ik de enige, die zenuwachtig was om een ooglidcorrectie te ondergaan?”
Natuurlijk is iedereen gespannen om een medische ingreep te laten uitvoeren en zeker in het gebied van je ogen! Wat zal het resultaat zijn, doet het pijn, hoe lang heb ik last van de behandeling, is het resultaat blijvend en waar krijg ik de beste behandeling? Er is geen “Kieskeurig” voor ooglidbehandelingen!
Normale vragen in een zoektocht naar de juiste behandeling door de juiste persoon op de juiste plaats. Ook blogs geven vaak goede, toegankelijke en drempelverlagende informatie. Cliënten die de weg gevonden hebben naar de kliniek van dokter Hupkens, hebben de kliniek het gemiddelde cijfer 9,93 gegeven. Bij het afstuderen aan een hogeschool of universiteit krijg je dan de eervolle vermelding van summa cum laude, in plaats van cum laude! Dat is zeer uitzonderlijk.
Cliënten hebben hun oordeel gebaseerd op telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, aard van het contactgesprek, de deskundigheid van de medische staf, de behandeling zelf en de persoonlijke service!
“Dat noem ik pas service als een arts ook na de ingreep nog betrokken is!”
“Wat een toparts!“
“Wat een fijne behandeling en wat ben ik er blij mee!”
De kliniek van Dokter Hupkens Esthetiek stelt reviews erg op prijs. Ze zijn het uitgangspunt in de kwaliteitszorg van de kliniek, die voortdurend bezig is om maximale zorg te verlenen en vooral goed te luisteren naar de bevindingen van de client. Dokter Hupkens nodigt iedereen uit een review te plaatsen en te delen via Facebook. Niet alleen de lovende, maar zeker ook de kritische reviews.
“Hoc Artis magisterio”, vakmanschap is meesterschap, is een kwalificatie die vaak op bierflesjes staat uit een Trappistenabdij, maar is nog meer van toepassing op de werkzaamheden van Dokter Hupkens als vermaard plastisch chirurg en….vakmanschap moet je verdienen en daar is dokter Hupkens zich zeer bewust van!
Direct een review plaatsen? Deel uw ervaring door op deze link te klikken.